واژه عشق
نوشته شده توسط : آرام دل

با سلام به دوستای عزیزم

من اینجا می خوام درباره واژه عشق بگم

بعضیا عشق رو لوس بازی می دونن.می دونید چرا این تفکر رو دارن؟چون تجربش نکردن.

عشق به نظر من واژه خیلی قشنگیه.خدا به من لطف عنایت کرد و عشقی رو تو دلم انداخت که بهتره بگم این عشق رو می پرستمش براش هر کاری می کنم.

براش آرزوی خوشی دارم.

عشق یه سرزمینیه که اگه پاک و خالصانه توش قدم بذاری دیگه نمی تونی از اون سرزمین دل بکنی مگه با نابود کردن خودت.

این سرزمین به قدری زیباست که حاضر می شی تمام زندگیت رو وقف گذروندن تو اونجا بکنی

برای من که تجربه ای از این شیرین تر نیست.خدا من رو به درجه والایی رسونده که این درجه والا همین عشقه.خدایا سپاس گذارم

حالا این حرف آخرم رو اختصاص می دم به عاشقایی که منتظر عشقشون هستن.دعا می کنم خدا تمام اونایی که جزئ معشوقه ها هستن رو سلامت و محفوظ نگه داره و هر جایی هستند خوش باشند.حالا چرا معشوق؟چون عاشق هیچ وقت هیچی از خودش نمی خواد جز اینکه به عشقش برسه و همه چیز رو برای معشوقش می خواد

خداوندا ممنونتم

 





:: بازدید از این مطلب : 667
|
امتیاز مطلب : 132
|
تعداد امتیازدهندگان : 37
|
مجموع امتیاز : 37
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 / 11 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/commenting/avatars/avatar16.jpg
Nsm2 در تاریخ : 1389/11/18/1 - - گفته است :
ممنون .
بازم پیشم بیا خوشحال میشم .

/commenting/avatars/avatar16.jpg
Nsm2 در تاریخ : 1389/11/16/6 - - گفته است :
آرام دل سلام
اول این که لینک شدی دوما این که اسم وب من خواب های طلایی هست ، تو اشتباه نوشتی خاطرات طلایی !
اگه زحمتی نیست درستش کن .
بازم پیشم بیا .

/weblog/file/img/m.jpg
aliiiiiiiiiiii در تاریخ : 1389/11/16/6 - - گفته است :
سلام.



منتظرت ميمونم. به منم سر بزن

/weblog/file/img/m.jpg
ghazal در تاریخ : 1389/11/15/5 - - گفته است :
salam azizam
khahesh mikonam
mmamnun

/weblog/file/img/m.jpg
eli در تاریخ : 1389/11/15/5 - - گفته است :
سلام
نه عزیزم اشکالی نداره

/commenting/avatars/butifullove-832353.jpg
باران در تاریخ : 1389/11/15/5 - - گفته است :
سلام هیچ اشکالی نداره اگر با ذکر منبع باشه دوست من.خوشحال میشم که بدونم این مطالب مورد قبول چقدر از مردم هست.من هر وبلاگی رو که میبینم سعی میکنم مطالب مفیدش رو با دقت بخونم تا نکتهء جدیدی یادبگیرم و در وبلاگم هم اگر باارزش باشه حتما استفاده میکنم و قطعا نویسندهء اون خوشحال میشه زیرا هر مطلبی-علمی و یا نظری زمانی ارزش پیدا میکنه که منتشر بشه و مردم در موردش قضاون کنند.موفق باشید و همیشه عاشق

/weblog/file/img/m.jpg
ghazal& kamran در تاریخ : 1389/11/14/4 - - گفته است :
are azizam
hasty linket kardam
aramdel jun neveshtam


/weblog/file/img/m.jpg
ghazal& kamran در تاریخ : 1389/11/13/3 - - گفته است :
merc azizam
byebye

/commenting//
ghazal در تاریخ : 1389/11/13/3 - - گفته است :
salam azziam mamnun
webe to ham kheili ghashange
ba tabadole link movafeghi?

/commenting/avatars/butifullove-742931.jpg
eli در تاریخ : 1389/11/12/2 - - گفته است :
سلام
من شما را لینک کردم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: